Cosygifts is dé webshop bij uitstek voor originele geschenken, design decoratieartikelen en trendy gadgets. Je vindt er een gevarieerd en uitgebreid online aanbod aan verrassende cadeaus en decoratieve accessoires. Voor speciale gelegenheden als Kerst, Vaderdag, Moederdag of Valentijn, maar ook vaste artikelen van topmerken voor de keuken, tuin, slaapkamer, woonkamer of kinderkamer. Voor het gemak onderverdeeld in handige categorieën.

Naast het ruime gamma online geschenken, krijg je er de promoties, aantrekkelijke prijzen, eenvoudige bestelprocedure en snelle levering zomaar bovenop. Een kwalitatieve online shop met een continu aangevuld assortiment en de meest originele geschenkideeën. Dat is Cosygifts.be!

Home / Info - Faq


Info - Faq

BESTELLING  

Hoe bestel ik een artikel

Indien U geen account heeft bij Cosygifts heeft u altijd de beschikking over een gastwinkelwagen waarin u de gewenste producten kwijt kan. Nadat u bent uitgewinkeld kunt u uw winkelwagen activeren en een account aanmaken.

Nadat u een account heeft aangemaakt gaat u verder naar het volgende menu waar u de betalingswijze kunt kiezen.

Op de volgende pagina krijgt u een overzicht van uw bestelling en kunt u deze bevestigen.

Alternatief afleveradres

U kunt in uw account een alternatief bezorg- en factuuradres opgeven.

Bestelling annuleren  

Indien de bestelling nog niet is verzonden kunt u een email sturen met het order nummer naar info@cosygifts.be. Indien u al heeft afgerekend vergeet dan niet uw bankgegevens mee te sturen voor een snelle afhandeling, gelieve de BIC, IBAN en bankgegevens mee te sturen. Indien u met creditcard heeft betaald zullen wij 5 % creditcard commissie inhouden. Is uw bestelling al verzonden zie dan de afhandeling van retourneren.

 

BETALING

Wat zijn de betaalmogelijkheden

Onze betaalmodule wordt verzorgd door Ogone voor een optimale beveiliging van uw betaling. U kunt bij ons betalen met de volgende mogelijkheden:

Visa, Mastercard, Bancontact, overschrijving

 

BEZORGING EN LEVERTIJDEN  

Bezorgservice  

Onze bezorgingen worden met grote zorg verzorgd door Taxipost.  

Voorraad

Ondanks onze grote voorraad kan het voorkomen dat het door u bestelde product niet voorradig is. Indien dit het geval is wordt u daar direct van op de hoogte gesteld. Uw order wordt pas verstuurd als deze compleet is en indien u graag een tussentijdse levering van uw bestelling wilt ontvangen kunt u contact opnemen met de klantenservice.

Levertijden

Indien het product voorradig is streven wij ernaar het bestelde product binnen 2 werkdagen bij u thuis te leveren in België. Levertijden voor de Benelux zijn 3 tot 4 werkdagen. 

Bezorgkosten

Voor België leveren wij bestellingen boven de € 50.- volledig gratis. Onder de €50 hanteren wij een kost van €5,50 voor België. Levringen naar Nederland kosten €9,50.

 

KLACHTEN & ALGEMENE VOORWAARDEN 

Meldt u klacht binnen de 48u na ontvangst van uw goederen per email of brief zodat wij met u een oplossing kunnen vinden. Wij zullen binnen 7 dagen uw klacht bevestigen behandelen.

 

RETOURNEREN

Retouren zijn geen probleem. Stelt u ons wel eerst even op de hoogte per email. Conform onze voorwaarden dient u het product binnen 7 dagen na ontvangst aan ons te retourneren, het artikelen moet onbeschadigd zijn en in de originele verpakking aanwezig zijn. De kosten van de retourzending komen voor rekening van de klant.

Geef in uw email duidelijk uw bankgegevens (BIC, IBAN en bankgegevens) op voor een snelle afhandeling.